.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري باند جاعلان اسناد دولتي در آستارا

مرزبان و فرمانده انتظامي آستارا از دستگيري باند جاعلان اسناد دولتي كه قصد اعمال مجرمانه و دخل و تصرف در اسناد دولتي و حكومتي در اين شهرستان را داشتند، خبر داد.

مهدي شهيدي با اشاره به تعقيب مرحله به مرحله و دقيق جاعلان اسناد و مدارك مهم دولتي از طرف هنگ مرزي و كارآگاهان پليس اين شهرستان اظهار داشت: با هوشياري پليس مرزباني و هنگ مرزي آستارا، دو نفر از اعضاي باند سازمان يافته جعل اسناد در حين ارتكاب جرم شناسايي و تحويل مقام‌هاي قضايي شدند.

وي با بيان اينكه متهمان با جعل اسناد دستگاه‌هاي اداري و انتظامي با انجام اعمال خلاف قانون از اين طريق سوءاستفاده مالي مي‌كردند، افزود: هدف متهمان مذكور استفاده غيرقانوني از امتيازهاي ويژه شهروندان مرزنشين آستارا بود كه اين اقدام به موقع سبب پيشگيري از جعل اسناد و مدارك رسمي در سطح وسيع و حفظ حقوق مردم، امنيت و اعتبار اسناد مورد نظر را فراهم آورد.

شهيدي با تاكيد بر همكاري شهروندان با نيروي انتظامي در مقابله با چنين جرايمي تصريح كرد: شهروندان با گزارش سريع وقوع انواع جعل به پليس مي‌توانند نقش تعيين كننده‌اي در كاهش آمار جعل اسناد و مدارك در سطوح مختلف شخصي و دولتي داشته باشند.

فرمانده انتظامي آستارا با اشاره به اينكه نگاه پليس تنها خدمت به مردم است، خاطرنشان كرد: در كنار برخورد با تهديدها، آسيب‌ها و معضلات اجتماعي كه اعتماد و رضايتمندي مردم را به همراه دارد، نيروي انتظامي مردم‌داري را همواره مورد تاكيد قرار داده و در اين زمينه برنامه‌هاي ويژه‌اي دارد.

وي امنيت شهرستان مرزي آستارا را خوب توصيف كرد و اظهار داشت: نيروي انتظامي آستارا در يك سال گذشته با اجراي طرح‌هاي ضربتي و امنيتي در انهدام تخلف‌هاي اجتماعي به نتايج قابل قبولي دست يافته و مردم در حال حاضر برنامه‌ريزي نيروي انتظامي را در اين شهرستان مرزنشين مي‌بينند و قدرشناس تلاش‌هاي شبانه‌روزي اين نيرو در جامعه هستند.

شهيدي با تاكيد بر فعاليت و همكاري رسانه‌ها با نيروي انتظامي گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در تعامل و همكاري بيشتر مردم با نيروي انتظامي نقش موثري دارند و مي‌توانند عملكرد نيروي انتظامي را در دفاع از ميهن اسلامي، مرزهاي كشور و برقراري امنيت مردم انعكاس دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.